Friday, June 24, 2011

semester baru bermula

Actually this entry was suppose to be updated two to three weeks ago. But in coincident i am desperately adjusting my time table and also managing my precious day and night with intro assignment. Grrrrr. Seriously it was pack and almost everyday I spend 10 hours in MSU. My class will start early in the morning which is 8am and end at 6pm. Study lah kan. So what do you aspect.

Ok.mari kiter bercerita tentang my syg. Yesterday we went to watch movie, Kungfu Panda 3D!!! It was SUPERB!!! Cool and I was laughing like the end of the world. So guys sesape yg blum watch yet the movie. It's time for you to check out. And yg paling membuat kami lebih teruja adalah ianya merupakan kali pertama kami menontot 3D movie. hhahahah. YERRRRR.. First time... hahahaha...batak la kan... Berguling2 kat GSC pakse my syg tgk 3D. Nak la jugak rase kan. Kalau tak kalau tgk wayang lalu jer panggung yg ade 3D movie. Ada cermin mate 3d tuh kn. Thank You SAYANG!!! It was super enjoyable day.

My syg? Alhamdulillah. Rezeki kami bertambah2. tidak lah macam dulu. Skarang ni Dah mampu la katerkan... Kami ade gak plan nak engage nex year. Heheheh. maklumlah umur saye pown dah meningkat.hehehehe. So kenelah pk benda2 mcm ni. Malu nak ckp. Doakan lah yer.. Maybe majlis diadakn kecil2 jer. Budget la katerkan..(= Semoga semuanyer terurus..

Study? ok jer. Ade satu pengorbanan yang akn sy lakukan selepas grad nnti. Sy akan menentukan mase dpan sy sndri.. Pengorbanan ape? taknak lah citer skunk... nnti kan jer k...

Chiowz...

No comments: